Gondolatok..

 2009.07.29. 00:24

Sziasztok! :)

Újabban megint minden sírok. Bármin. Tegnap írtam egy kis szösszenetet angolul.. és lefordítottam. Itt is van..

Bill?

Hol vagy?

Hiányzol.

Arra születtem, hogy elmondjam, szeretlek.

Életem végig itt fogok várni, hogy elmondhassam.

Egyszerűen azt szeretném, hogy boldog legyél.

Minden mosolyod arra emlékeztet, hogy miért élek.

Nincs semmi, amivel a tudomásodra adhatnám, hogy mennyire sokat is jelentesz nekem.

Én csak köszönetet szeretnék neked mondani mindenért.

Azért, hogy megmosolyogtattál, amikor nem is akartam.

De azért is, hogy összetörted a szívem.

Nem akarom, hogy meggyógyuljon, mert ez a törött szív az egyetlen dolog, amit adtál nekem.

Felnyitottad a szívem ahhoz, hogy szeressek és az addig a tied is lesz, ameddig meg nem áll.

Téged szeretni olyan, mint egy öngyilkosság.

De ez a leggyönyörűbb mód a halálra.

A bejegyzés trackback címe:

https://painoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr161274771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása