ÉN 2. rész

 2009.09.19. 20:14

Hellooo.. : D

Tudomtudom.. tegnapra ígértem a részt.^^ De este megint szarul voltam, felállni sem volt lelkierőm, nemhogy gép elött ülni. Sorry.  A lényeg.. itt a rész. Nem ajánlatos közben enni, inni, vagy telefonálni. én szóltam. (: Ja és mégvalami. Nem vagyok kiváncsi arra, hogy miért ne utáljam Davidot, Martint, esetleg a későbbiekben Nataliet. Engem irritál mind a 3 éskész. ezvan. ha nem tetszik, így jártatok. :) Részemről ennyi lenne. Have fun & comment please! ;)

2.rész

 Minden ember normális..ameddig meg nem ismered. (:

 

[Zene: Aqua- Barbie girl]

 

- Hm... Nem furcsa nektek valami? – nézett körbe Tom a stúdiónál.

- Dehogynem! Alig vannak rajongók. Meg mintha zöldebbek lennének a madarak és nem csiripelnének a fák.. Lehet hogy vihar lesz. – állapította meg Bill.

- Ja. Meg több autó áll itt mint szokott. Bill, mit csináltál már megint? – fordultam oda hozzá.

- Én? Semmit. Veletek voltam.

- Jaj tényleg. Megerőszakoltad Lexát. –Somolygott ránk Molli. – Remélem védekeztetek.

- Persze. Volt rajtunk bukósisak, csuklóvédő és térdvédő. Az elején még be is voltunk kötve. -  válaszoltunk teljesen egyszerre Billel.

- Hülyék. – hagyta ránk Molli. - Amúgy csak azért kérdeztem, mert ott van egy mentő. Remélem ott áll mögötte a halottszállító..

- És Davidért jött. –fejeztem be helyette a mondatot.

- Édes álmok.. – sóhajtott fel Tom

- Na menjünk be. Szeretnék ma már örülni is valaminek.

Sajnos a mentő mögött nem állt semmilyen fekete autó. Na mindegy, az élet tele van csalódásokkal.

- Na szevasztok! – léptünk oda Georgékhoz. – Megtudhatnánk, hogy mi történt?

- Hát.. David kiütötte magát. Vagyis Gustav segített neki a létrával.

Mind a hatan egyszerre kezdtünk el visítani a nevetéstől. Tom annyira röhögött, hogy összeesett, de kirúgta Molli lábát, ő Billét, ő az enyémet, én meg magammal rántottam a két G-t.

- Minek neked létra? – hallottuk Tom kínkeserves hangját valahonnan hat ember mélyről.

- Kitapétázom a wc-t. Így kicsit otthonosabb lesz. De Davidnak nem tetszett.

- Ezért te kiütötted létrával. Értem én…

- Nem. Vagyis nem direkt.. Ő állt ott, én csak megfordultam a létrával a vállamon.

- Szeretünk Gustiiii! – röhögte el magát újra a földön fetrengő embertömeg

Éppen feltápászkodtunk, amikor egy baromi nagyot dörgött az ég. Erre Bill és Tom úgy elsikította magát, hogy volt egy olyan sejtésünk: a hallásunk sosem lesz már a régi.

- Nem akarják tudni, hogy hová visszük az urat? – fordult oda hozzánk az egyik mentős.

- NEM! – vágtuk rá egyszerre mind a hatan.

- Tudja, felőlünk akár véletlenül  ki is eshet a kórház ablakán. – nyomta meg Molli a véletlenül szót. – Vagy mondjuk az autópályán kieshetne a kocsiból.

- Felőlem akár a hullaházba is vihetik. – morogta maga elé Bill.

- Megoldható lenne? – mosolyogtam angyalian a mentős bácsira.

- Nagyon sajnálom hölgyeim, de ez technikailag nem megoldható.

- Jó.. Mindegy.. – sóhajtottunk egy nagyot – Azért kár, hogy még él..

- Kifoszthattuk volna. Vagy eladhattuk volna a hulláját jó pénzért a franciáknak.

- De el is adhattuk volna Martinnak házik.rvának.

- Hát igen.. ez az én csajom. – öleli meg Tom Mollit. Tovább is mentek volna, mint a csókolózás, h mi nem állunk ott..

- Fujj Tom! Köpöd ki!

- Kussoljál, nem én erőszakoltam meg a barátnőmet a kocsim hátsó ülésén.

- Ááá dehogy. Te aztán véletlenül sem.

- Na jó.. nem előttetek.

- Mindjárt más.

- Amúgy ő akarta, szóval nem megerőszakolás lett volna! - vágott közbe Bill.

- Na jó, én megyek wc-t tapétázni. Most már legalább David békén hagy. – vigyorodott el Gustav – Jön velem, valaki?

- Ja, én megyek veled. Röhögni szeretnék. – indult el Georg

- Én biztos nem. Fáj a fejem, szóval szerintem bemegyek pihenni. Vagyis megyünk. Igaz Lexám? – vigyorgott rám Bill.

- Hát persze!

- Mi is megyünk Mollim? – nézett rá Tom bociszemekkel.

-. Hmm.. miért is ne. Sziasztok! Majd reggel találkozunk! – ezzel egymás kezét fogva berohantak a házba.

- Na ezektől tuti nem fogok tudni aludni. Nem megyünk el inkább sétálni? Aztán beülhetnénk valahová vacsorázni. Mit szólsz?- nézett rám Bill.

- De neked pihenned kéne. Majd ők is becsukják az ajtót, meg mi is.  

- Rendben anyu. De akkor a szobában azt csináljuk majd, amit én akarok. Ugye?- vigyorgott rám.

- Oh.. Hát persze, kisfiam. Anyuci picit pedofil, de semmi gond. – mosolyodtam el én is.

- Elmúltam már 18…

- Jó, akkor te vagy a pedofil. Megbeszéltük. Már megyek is a Bild szerkesztőségéhez, hogy elmondjam, Bill Kaulitz pedofil. Legalább nem felejtenek el titeket..

-Rendben, de akkor már azt is mondd el, hogy buzi vagyok, és melletted van még három pasim.

- Vaaaagy csinálhatnánk olyan dolgokat a kertben, amit a fanok fényképezhetnek.. nehogy unatkozzanak már szegények.

- De ma alig vannak.. Túl kevés lenne az ember. Majd máskor, jó?

- Megígérted. Be is hajtom majd rajtad, megnyugodhatsz.

- Vigyázz ajtó! – Kiabáltam rá Billre ezúttal időben. Merthogy amennyi esze van, megint majdnem nekiment.

- Uh. Kössz.

- Nincs mit. Remélem tudod, hogy nem az eszedért szeretlek. – Bújtam hozzá.

- Hanem?

- Hát.. azt majd bent megbeszéljük. – Kacsintottam rá. Bill szobájába már viszonylag balesetmentesen felértünk. Csak Georg akart minket megijeszteni azzal, hogy elénk ugrik a létráról, de nem igazán sikerült neki. Inkább elénk esett, mert megbotlott a saját lábában. Szerencsére nem kellett harmadszorra is mentőt hívni, mivel nem lett semmi baja.  Logikus, nem?

Billel nevetve támogattuk fel egymást a lépcsőn. Amikor beléptünk a szobájába, szörnyű látvány tárult elénk…

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://painoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr731393312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thsissy 2009.10.16. 23:23:13

szijja!
hát regiztem. :D
nagyon szuper a blogod! már várom a következő részt!!!! :)
sissy

A×y&BiLl · www.uberszexuelltwinzfurimmer.blog.hu 2009.10.21. 17:35:59

Szia!
Köszönöm szépen mégegyszer. (: Jön majd az is, csak...mostanában szarul alakultak a dolgaim. ^^
süti beállítások módosítása