Hát..sziasztok! ^^

Namost..tudom, hogy 9 hónapja nem írtam ide semmit- és nem azért, mert szülni voltam. :D Egyszerűen..Nemtudom.. A lényeg, hogy most van rész, nem? Mellesleg azon, amit Molli írt, besírtam..szóval tessék olvasni. ja és hozzá kell, hogy tegyem, hogy szeretem Tomot. :D Enjoy! Lexa (:

 

3. rész

 

Pontosabban szörnyű rendetlenség. Az ágy melletti komód fiókjai fel voltak forgatva.. Valaki nagyon kereshetett valamit. Kicsit jobban körülnéztünk, és megállapítottuk, hogy nem hiányzik semmi. Két kis csomagot kivéve..

- Ehj, ez a Tom.. Még ő mondja, hogy nem figyelünk a biztonságra.  Még jó, hogy hagyott nekünk is. Nem mintha nem lenne másik. – vigyorgott rám Bill. – Meg szerintem amúgy is nagy lesz Tomra. De komolyan..

- Nemáár.. Ikrek vagytok, nem? Szóval elvileg ugyanakkora mindenetek.

- Hát pedig de. – Bill arcán egyre szélesedett a vigyor. – Eggyel több ok arra, hogy én jobban érdekeljelek.

- Na jó, bránermájszter, akkor tessék bizonyítani. – rántottam le az ágyra, a kupi tetejére. Rögtön csókolózni kezdtünk.

- Ahh Lexa.. hiányoztál. – A csipőm környékén éreztem, hogy nem hazudik.

Már eléggé belemelegedtünk a dologba, amikor egy sikítást hallottunk a szomszéd szobából.

- Lehet, hogy Tomnak kisebb, de ahogy hallom Molli azzal is meg van elégedve. – jegyeztem meg.

- Na akkor azt képzeld el, hogy te hogy meg leszel velem elégedve. - puszilt bele a nyakamba Bill.

- Ahhakkor ne dumálj, hanem bizonyíts! – szóltam rá Billre, mert hát tényleg régen nem láttuk egymást. Pontosabban 2 napja.

Bill nem mondott semmit, hanem végre a boxerét is levette és hát.. a többit tudjátok. Legyen elég annyi, hogy délután 5 körül mentünk fel a szobába, és hajnali 4ig el voltunk foglalva a másikkal.

 

[Molli szemszöge. Wháháháhhhh..XDDDDDD]

Miután Tommal felrohantunk a lépcsőn, magunk mögött hagyva azt a 2 jómadarat, Tom kirántotta az ajtót, ezzel utat engedve előre. (logikaXD) Lefeküdtem az ágyra, és folytattuk volna a dolgot, de jött egy kis bibi. Még pedig az, hogy Tom eltaknyolt a gatyájában, mivel már kigombolta az övet, a gatya lecsúszott, és paff.. egy smaci a padlóval. Még jó hogy felporszívóztam!

-Na mivan? Megcsalsz édes? Hát nem vagyok jó neked?

-Na másra használd a szád!

Épp a dolgok közepén jártunk, mikor Tom nem találja a gumit. Átrohan Billékhez, visszarohan lihegve, mint aki most futotta a maratont, pedig csak 2 lépést kellett tennie. Felhúzta oda, és hát khm. Tudjátok. A nagyok dolga. Kámaszutra ismétlése stbstb.. Mind a ketten elaludtunk összebújva, majd hajnali 3-kor felébredek, hogy megkéne fürdenem. Kicammogok a fürdőbe, kezemben a telefonnal, amit leteszek ilyen kis valamire. Lezuhanyozok, és végre friss és üde vagyok. Lekapcsolom a villanyt, visszanyúlok a kicsikémért, de mivel rosszul mértem be a terepet, fejbekapom a falat. Jövök ki a fürdőből, beleakad a lábamba az ajtó, és mégegyszer fejbekapom magam. Na reggelre a jobb szemöldököm tuti 2-szeresére fog feldagadni. Pancser vagyok.. tudom. Szitkozódva bevetődök az ágyba, mit sem törődve az igazak álmát alvó Tommal.

-Na. Mi a baj?

-Semmi..majd holnap úgyis meglátod.-adtam neki egy csókot, majd elaludtunk..

Az alvásban nem igazán zavart semmi, csak néha hallani 1-2 nyögést, ebből lekövetkeztettem, hogy még eksön van Lexáéknál. 10 perc múlva már az egész házra csend telepedett..

Reggel arra ébredek, hogy baromira melegem van, de a szemem még lusta voltam kinyitni. Nagy szenvedések közepette kinyitottam, és rájöttem, hogy azért van melegem, mert Tom rámtolta a takarót. Inkább kimásztam az ágyból,  és a konyhába vettem az irányt, ahol még csak Lexa meg Gustav volt. Kivettem a hűtőből 3 kindertejszeletet, és levágódtam az egyik székre..

-Reggelt sorstársak.!

-Neked is..

-Halljátok..nekünk miért nincs hangszigetelt házunk? Mert zavarnak az egyes hangok.-forgatta a szemeit Gustav

-Ezaz! Akkor senkit se zavarna senki..

-Oké majd megkérdezem Billt..

-Mi van velem?-jött le Bill a lépcsőről csukott szemekkel, majd az utolsó lépcsőfokról lezúg

-Nem is vagy a tesóm. Táncban is botlábú vagy..nemhogy még a járásban!.-lépte át testvérét

-Igen Tom. Ne hogy segíts a testvérednek! Amúgy az van Bill, hogy Gustav felvetette az ötletet, hogy legyen hangszigetelt az egész ház..

-Oké. Úgyis zavarnak egyes hangok.

-Jajj Bill..te mondod?! Csak annyit hallottunk Mollival egész éjszaka, hogy mind a ketten nyögtök..

-Úristen! Te mondod Tom?-kezdett el röhögni Bill a testvére arcába.

-Igen én mondom. Inkább ülj le, mert 1 sima állásból is képes vagy kitörni a nyakad.

-Najó fiúk. Álljatok le. Még a végén itt összeverekedtek nekünk. Tom tedd le a segged mellém-húztam a mellettem lévő székre.-Bill te meg tedd le magad Lexa mellé, és mindenki boldog lesz! Nah..az ész ittvan.

-Ok. Molli fogd be! Értjük..

-Jólvanna. Bocs, hogy kinyitottam a számat.

-Jaa..és mekkora huzat is lett..

-Oké Lexa. Fogd be vagy betömöm a szádat a kezemlábammal.-fenyegettem röhögve barátnőmet.

-Áááááááá!-hallottunk felülről egy kiabálást, majd ajtócsapódást, és trappolás..Georg jelent meg az ajtóban riadt tekintetekkel.

-Na mivan Georg?-vetette oda lazán Tom a haverjának, miközbe a combom simogatta

-Nem áll fel. Érted? Nem áll fel! Pedig egy olyan jó nő volt a Playboyban, hogy azannya. De semmi.-oda dobta Tomnak az újságot

-Azta. ez tényleg jónő.-hátbavágtam-Vagyis khm..nem csodálom, hogy erre nem áll fel!

-Hát Georg cimborám. Impotens lettél. Üdv a klubban-most Lexa vágta hátba a barátját.

-Figyelj Georg..ha nagy a baj, menj el urulógushoz, aki ha nem nő, akkor legyen az, és majd megvizsgál. Vagy használj viagrát.

-Ti úgyse értetek meg.-fordult ki a konyhából.

-De amúgy a csaj tényleg jónő!-kiabált utána Tom-Áuu. Ezt miért kaptam?

-Mert tuskó vagy azért. És ha most megbocsájtasz. Megyek és keresek egy szexi pasit az újságban, akire csorgathatom a nyálam.

-Ennek mibaja?-nézett utánam Tom

-Na szerinted?-forgatta a szemeit ismét Gustav. Lassan kandzsi lesz..

Mikor felértem, bebasztam az ajtót, hogy lent is hallják..Amugy nem volt semmi bajom, csak fel akartam jönni átöltözni..mert fáztam egy száll topba, és alsógatyába!

-Naa..haragszol?-ölelt át hátulról Tom, mikor betrappolt a szobába

-Mii? Ja dehogy. - mosolyogtam rá-csak feljöttem átöltözni, mert megfagytam

-Ja.. már azt hittem. De amúgy mi történt a szemöldököddel? Mintha este mondtál volna valamit, hogy majd meglátom..

-Ja igen. Tudod elmentem este fürdeni, és.. - mondtam, mondtam, mondtam, majd egyszercsak nagy röhögésben tört ki. Meg is tudom érteni.

-Molli!

-Mond Lexa, mivan?

-Gyere már le a konyhába segíteni légyszi.

-Megyek..

Útközben láttam, ahogy Gustav készül kitapétázni a kamrát..

-Te Lexa..szerinted Gustav normális?-kérdeztem barátnőmet

-Mert?

-Hát most a kamrát akarja kitapétázni..

-Jaa..értem. Figyelj! Gustav mikor volt normális?-nézett rám nevetve

-Jogos kérdés!

-Én is titeket lányok! - ordibált ki Gustav.

-Mi is téged! - ordibáltunk vissza.

-Nah..és hogy vagytok Billel?

-Hátöö..oké. Kinyögöm. Egyszerűen olyan aranyos, édes, szexi, és még sorolhatnám a jelzőket, meg az ágyban is ahh.

-Oké oké oké..csak el ne élvezz itt nekem, mert arra valahogy nem vagyok kíváncsi.-vigyorogtam a képébe

-Te szemét. És ti Tommal?-húzogatta a szemöldökét olyan Lexásan.

-Figyelj. Ez valahogy hülye kérdés. Egyszerűen imádom, olyan aranyos, és szeretni való, na meg az a test. Öregem. Kész álompasi..

-Ahogy a te szavaiddal éljek: Csak el ne élvezz itt nekem!-gúnyolódott

-Na csácsi lányok. Mizu? Semmi? Gondoltam. Miről megy a csevej? A Kaulitzokról? És a válasz igen! Ahh de okos vagyok.

-Oké Georg. Hűtsd le magad. Úgy látom ki is elégültél mára a reggeli akció után..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://painoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr82519720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása