nahello.. :'D

Igenigen.. 2 nappal korábban, de ittvagyok. Nem azért, mert nem volt jó Sopronban, hanem mert máshogy nem tudtam volna hazajönni. :S Meséljek erről a 12 napról, amit Dancsival töltöttem? Hát fogok.. de csak keveset mert fáradt vagyok..^^ Tehát...

Siklós.. ;D

Megnéztük a Tenkes Kapitányát! Ahol eredetileg játszódott.. Siklósi vár, Tenkes hegy.. :)  Hát az valami eszméletlen.. Kibszott nagy volt. XD Ennyit szerintem musical-en még nem röhögtem.  Pedig nem is szeretem Stohl-t. De nagyon jól játszott. Ja, és a legtöbb színész a lovasszínházban játszik. Két név, amit szerintem mindenki ismer.. Ács Bálint és Brunner Márta. ;) Ja, az viszont lehet, hogy sokan nem tudjátok, mi is az a Tenkes Kapitánya. van 1 gyerekdal, ami tulajdonképpen összefoglalja.. [Nincs kedvem leírni az egész történetet. Bocs.^^] Itt a gyerekdal.[link] Kicsit olyan, amilyen de hát na.. a lényeg ottvan. :D Még pár video

A sorozat introja. [link]

A Fürdőmester/részlet a sorozatból/ [link]

A musical TV-s reklámja [link]

Végül, de nem utolsó sorban.. az oldal. XD [link]

a próbák.. :) [link]

na mára ennyi...majd még ezen a héten jelentkezem. ;)

Puszoo

Lexa. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://painoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr301270321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása